برگزاری جلسه تعامل و همفکری اساتید و اعضای هیات علمی در دانشکده علوم قرآنی شاهرود

جلسه

برگزاری جلسه تعامل و همفکری اساتید و اعضای هیات علمی در دانشکده علوم قرآنی شاهرود

 

جلسه تعامل و همفکری اساتید و اعضای هیات علمی در شهریور ماه سال1403 با حضور اعضای هیات علمی و اساتید مدعو دانشکده  در خصوص برنامه های آموزشی، برگزاری کلاسها، امتحانات، قوانین و مقررات آموزشی و ... در دانشکده علوم قرآنی شاهرود برگزار شد.

به گزارش پایگاه قرآنی دانشگاهی ایحا، جلسه تعامل و همفکری اساتید و اعضای هیات علمی در شهریور ماه سال1403 با حضور اعضای هیات علمی و اساتید مدعو دانشکده  در خصوص برنامه های آموزشی، برگزاری کلاسها، امتحانات، قوانین و مقررات آموزشی و ... در خصوص شروع سال تحصیلی 1404-1403  با حضور آقای دکتر محمدی رئیس دانشکده، محمد اسماعیل صالحی زاده معاون دانشکده ، داود صائمی عضو هیات علمی دانشکده، کارشناس آموزش دانشکده و اساتید مدعو در  اتاق جلسات دانشکده شاهرود برگزار شد.

در ابتدا پس از تلاوت قرآن کریم،  رئیس دانشکده جناب آقای دکتر محمدی به حاضرین در جلسه خیر مقدم گفته و سال جدید تحصیلی را تبریک گفتند و به بیان مطالبی در خصوص برگزاری کلاسها و رعایت قوانین و مقررات آموزشی پرداختند و در خصوص برنامه های پژوهشی و فرهنگی نیز توضیحاتی دادند.

سپس آقای دکتر صالحی زاده قوانین و مقررات آموزشی را یادآور شدند و تاکید بر نظم و اجرای مقررات و قوانین توسط اساتید و دانشجویان داشتند.

در ادامه جلسه، نظرات و پیشنهادات توسط اساتید مطرح شد. در خصوص نحوه تدریس و آشنایی دانشجویان با شیوه  برگزاری کلاسها و برنامه های دانشکده  و استفاده از امکانات موجود و قابل استفاده بحث و تبادل نظر شد.

و در پایان پس از تبادل نظر و جمع بندی پیشنهادات اعضای حاضر ، پس از تنظیم صورتجلسه، جلسه با ذکر صلوات خاتمه یافت./.

کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

محمدحسین عجمی
عکاس

محمدحسین عجمی