• 1403/06/24 - 08:42
  • - تعداد بازدید: 26
  • - تعداد بازدیدکننده: 25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

درخشش نمایندگان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در سی‌وهشتمین جشنواره ملی قرآن دانشجویان

نمایندگان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در سی‌وهشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور با کسب 5 عنوان برتر ، خوش درخشیدند.

به گزارش ایحا، سی‌وهشتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مسعود حبیبی، معاون فرهنگی و دانشجویی  وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام مطهری اصل، نماینده‌ ولی‌ فقیه در آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی، سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی و برخی از مسئولان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

سی‌‌وهشتمین دوره از مسابقات ملی قرآن و عترت دانشجویان در ۴۰ رشته در دو بخش آوایی و غیرآوایی از ۱۸ تا ۲۱ شهریورماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، نمایندگان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با رقابت در رشته های مختلف، توانستند 5 رتبه برتر در بخش های مختلف را از آن خود نمایند.

بنابر این گزارش مهدی قاسمی از دانشکده علوم قرآنی قم ، رتبه دوم در رشته حفظ 10 جزء قر آن کریم را کسب نمود.

همچنین علیرضا مکاری دانشجوی دانشکده علوم قرآنی اصفهان رتبه سوم رشته قرائت تحقیق را از آن خود نماید.

در بخش اذان نیز حسن میخ‌چین از دانشکده آمل رتبه دوم را کسب نمود و محمدامیر کسمائی از دانشکده علوم قرآنی قم در قرائت ترتیل حائیز رتبه چهارم شد.

در بخش خواهران و رشته قرائت ترتیل نیز فرزانه صادقی ناو از دانشکده علوم قرآنی تهران، رتبه سوم این بخش را از آن خود کرد.

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم ضمن عرض تبریک به این عزیزان، خانواده های ایشان، استادان، دانشجویان و مسئولان دانشکده های علوم قرآنی قم، اصفهان، تهران و آمل، برای این بزرگواران آرزوی سلامتی و پیشرفت روز افزون در سایه سار الطاف قرآن کریم را از خداوند متنعال مسئلت می نماید.

  • گروه خبری : گروه های محتوا
  • کد خبر : 1145
کلمات کلیدی
مدیر سایت ایحا
خبرنگار

مدیر سایت ایحا