• 1403/07/03 - 11:11
  • - تعداد بازدید: 60
  • - تعداد بازدیدکننده: 59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
از سوی بسیج

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشکده علوم قرآنی شیراز

به گزارش ایحا از شیراز: مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور سردار سید معین انجوی نژاد، مشاور استاندار فارس در امور ایثارگران، در دانشکده علوم قرآنی شیراز برگزار شد.

انجوی نژاد در خصوص مطالعه وصیت نامه شهدا چنین بیان کرد: مطالعه وصیت‌نامه شهدا بهترین راه شناخت سیره شهدا می باشد و یک شب خواندن وصیت‌نامه شهدا برابر ۵۰ سال عبادت است، ارزش زندگی با خواندن وصیت‌نامه‌های شهدا افزایش می یابد و نیز با درس گرفتن از آنها راهکارهای زندگی را می توان بهتر پیدا کرد.

 

ایشان درباره بی ارزش بودن پست و مقام  از منظر شهدا به این نکته اشاره کرد: شهدا عاشق خداوند و اهل بیت(ع) بودند و دل به دنیای مادی نبستند؛ همانند شهید چمران که  وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بودند و هیچگونه تکلیفی در ضمن حضور در خطوط جبهه نداشتند اما ایشان بر اساس اعتقاد و تفکر خود در خط مقدم حضور یافته و به مقام والای شهادت پیوستند.

 

مشاور استاندار فارس در امور ایثارگران تصریح کرد:  ولایت پذیری شهدا فراتر از حدود فکری و مرزی محدود است. شهدا متکی بر یک هدف واحد تمام کارهای خود را انجام می دادند و ممکن بود حتی رزمنده ای نماز شب و یا دعاهایی که مرسوم است را نخواند، ولی پایبند هدف اصلی انقلاب بودند.

 

سید معین انجوی نژاد در خصوص نسل امروز گفت: عدم مقبولیت نسل امروز از مفاهیم دفاع مقدس، کوتاهی دررساندن پیام های نظام و انقلاب، مطرح نکردن مطالب صحیح جبهه و جنگ، روحیات رزمندگان، اهداف و ارزش انقلاب و جلوگری ظواهر جامعه، به آنان است.  

در پایان دانش آموزان مدرسه بهار نور معرفت در خصوص هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی سرود خواندند.

  • گروه خبری : گروه های محتوا
  • کد خبر : 1194
کلمات کلیدی
مدیر سایت ایحا
خبرنگار

مدیر سایت ایحا